کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316341 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«حزب سرخ» به کمپانی «نوردیک گیمز» به ارث رسیدند

«حزب سرخ»، «اهالی تاریکی» و بازی‌های دیگر کمپانی «تی‌اچ‌کیو» به کمپانی «نوردیک گیمز» به ارث رسیدند

به گزارش سافت‌گذر ؛ کمپانی بزرگ «تی‌اچ‌کیو» که مدت زیادی از اعلام ورشکستگی‌اش نمی‌گذرد، اکنون حقوق قانونی بسیاری از بازی‌های مشهور خود نظیر «اهالی تاریکی» را به کمپانی‌های دیگر واگذار می‌کند.

 
کمپانی مشهور THQ که به تازگی ورشکست شده است، پس از فروش حقوق قانونی بازی Homeworld به کمپانی شناخته‌شده Gearbox Software، اکنون شمار زیادی از پروژه‌های خود را نیز به یک کمپانی واحد به نام Nordic Games واگذار کرده است. کمپانی نامبرده که هم‌اکنون بازی‌هایی نظیر بازی معروف Painkiller را منتشر می‌کند، اعلام کرده که با پرداخت هزینه‌ای معادل 4/9 میلیون دلار، حقوق قانونی چندین پروژه را از THQ خریداری کرده است.

 

در بیانیه کمپانی «نوردیک گیمز» آمده که این ناشر بازی‌های ویدیویی به زودی حقوق 150 پروژه از بازی‌های پیشین «تی‌اچ‌کیو» را از این کمپانی خریداری خواهد کرد؛ دادگاه قرار است در ماه خرداد توافق نهایی خود را با این اقدام اعلام کند. از جمله بازی‌هایی که قرار است به کمپانی «نوردیک گیمز» فروخته شود، «حزب سرخ» است؛ سری بازی‌های اول و سوم شخص با موضوع علمی تخیلی که توسط کمپانی Volition تولید می‌شدند. «نوردیک گیمز» همچنین حقوق سری بسیار مشهور «اهالی تاریکی» را نیز از «تی‌اچ‌کیو» خریداری کرده است. دو نسخه آخر از سری بازی‌های سوم شخص «اهالی تاریکی» از پروژه‌های بسیار بزرگی بودند که توسط کمپانی ورشکسته شده Vigil Games تولید می‌شدند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ خبری که احتمالاً طرفداران سری بازی‌های «اهالی تاریکی» را ناراحت خواهد کرد این‌که بازی‌های خریداری شده توسط «نوردیک گیمز» احتمالاً به این زودی‌ها شاهد نسخه‌های جدیدی نخواهند بود.

«نوردیک گیمز» همچنین حقوق بازی‌های دیگری نظیر Titan Quest، Supreme Commander، Summoner و بسیاری از بازی‌های بعضاً شناخته‌شده دیگر را نیز از «تی‌اچ‌کیو» خریداری خواهد کرد. «لارز وینگفورس» مدیر عامل ارشد «نوردیک گیمز» در بیانیه این کمپانی می‌گوید: «ما قرار است در بلندمدت یا با سازندگان اصلی بازی‌ها و یا با بهترین گزینه‌های موجود همکاری کنیم تا نسخه‌هایی جدید و یا محتوای جدید برای نسخه‌های کنونی بازی‌های خریداری شده تولید کنیم.» با این حال، تولید نسخه‌ای جدید برای بازی‌های نامبرده احتمالاً مدتی طولانی به تعویق خواهد افتاد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14538 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/02/04 تعداد مشاهده: 2077
سافت گذر